Followers

gandingan impian aku

1:26 AM / Scored by fairul afif /



aku tau skang liverpool ngah teruk...tpi tak mengapa, aku tetap fan liverpool sejati dari dulu hingga la sekarang...bak pepatah aku, liverpool no 1,awek jatuh no 2...hehehe...betapa berpengaruhnya liverpool dalam hidup aku...

ok dah cukup merepek...aku just nak tunjuk susunan pemain liverpool yg ade skang dalam posisi kegemaran aku...kalo sume player tak injured la kan...ok,position aku minat 4-4-2 la...aku ske gne 2 striker...

so aku mula dgn:

goalkeeper
reina - buat masa skang takde lgi yg mampu galas tugas keeper ni.kalo yang ni injured.hancur

central defender
agger
carragher
skrtel
kyrgiakos

*sume bagus..pengalaman yg membezakan sape dpt 1st team

right back
glen johnson - bagi aku yg ni pown xde penganti..walopon kdng2 carragher yg ganti...tetap x best
darby - bagi aku patut bagi pluang kat dier ni

left back
insua - aku memang ske die ni...mmg 1st team aku ah
aurelio - yang ni aku ske gak tpi slalu injured

central midfield
gerrard - ni hero aku..kalo bole dier injured pown aku nk letak main
aquilani - baru lagi tpi aku ske dier sbb stail main adalah serangan
mascherano - sngt2 power bile bab2 defend...
lucas - ok la cme dier pown more to defendsive gak

left winger
reira -semestinya reira...yeah
aurelio - bole gak main sni tpi aku ske reira lgi
benayoun - yang ni pown aku ske,tpi aku akan letak dier kanan

right winger
maxi rodriguez- aku tau dier bole
benayoun - dah terbukti dier bole
kuyt - boleh main tpi aku tak ske ngat dier duk posisi ni

striker
torres - pilihan utama aku la...
kuyt - aku minat dier main posisi ni...lgi2 kalo torres injured
el zhar - yang ni pown dak mude yg aku ske...tpi jarang dah main

**name yang aku TAK SEBUT memang aku NYAMPAH la kalo manager kasi main...main cam SAMPAH...aku rase fans liverpool lain sti dtuju ngan aku...

1 goal:

Comment by Haffiz Al-Banna on 2/01/2010 9:13 AM

oit..ko xletak ngog ker?haha..aku suka maxi dowh..
^aku pemint arsenal k^

Post a Comment