Followers

untuk apa??

4:36 AM / Scored by fairul afif / goal (1)

aku tak ada idea
bukan korang yang tak ada idea

aku tak ada apa nak tulis
bukan korang tak ada apa nak tulis

aku tak ada apa nak buat
bukan korang tak ada apa nak buat

aku tak ada kawan
bukan korang tak ada kawan

aku keseorangan
bukan korang keseorangan

aku tido lambat
bukan korang tido lambat

aku tak ada duit
bukan korang tak ada duit

aku tak ada rokok
bukan korang tak ada rokok

errrr...
rokok.....
bak sebatang....

dah lame tak menaip

10:45 PM / Scored by fairul afif / goal (0)


...huhu...dah lame aku tak menaip kat cni...
...skang tak de idea lgi nak tulis pe2...
...tapi sebab ngah bosan...
...taip je la pe2 pown...

...xde idea dah...
...chow...