Followers

City Of Ember

6:40 AM / Scored by fairul afif /



18 march 2009
aku pegi tngk wayang ngan isa,atiq and sorang lagi budak mental.
bagi aku citer neh agak best walaupown agak karut.
banyak bende yang aku tak faham sebab cite neh tak tunjuk apa yang aku nak tahu.
so bile abis cite aku pown cam tertanya-tanya.
tapi watak pmpn dlm cite neh(name pmpn neh aku tak ingt),muka dier mcm fernando torres(kalo korang perasan la).
korang boleh tngk sendri dlm gmbr tu sebijik ke tak..hehe..
k lah tak tau nak tulis ape dah.
korang g la tngk cite neh.
best gak la.
3 star kot.

3 goal:

Comment by akuduniaku on 3/19/2009 1:31 PM

cam ta best jer cter neyh melalui penceritaan kao..
tp torres ader r dlm muker pompuan tuh..
n page kao smart la plak ako raser ari neyh
ha3x..

Anonymous on 3/29/2009 1:50 PM

sian..ade ke ko pgil dak tu budak mental..kijam2..huu~~

Comment by fairul afif on 3/29/2009 6:20 PM

memang dier mental pown...bkn aku sesaje pggl...hehehe~

Post a Comment