Followers

jom jawab-jawab

2:38 AM / Scored by fairul afif /

Sila jawab soalan-soalan di bawah ini dalam BAHASA MELAYU sahaja.
.:: aku nak jawab BAHASA ROJAK ley

1. Bekas kekasih saya adalah :
.::seorang yg tidak berguna....

2. Saya sedang mendengar :
.:: pitbull - i know u want me (bm-saya tahu awak nak saye)

3. Mungkin saya patut :
.:: tido tpi saya nk kejut kwn2 saye g kerje sok

4. Saya suka :
.:: suke tngk bola...liverpool fc...i believe in rafa

5.Sahabat-sahabat baik saya :
.:: ramai...sumenyer sama

6.Saya tak faham :
.:: kenapa aku ley jwb soklan2 neh....

7.Saya kehilangan :
.:: tenaga setiap kali nk balik umah...tggi wey umah aku neh...

8.Ramai yang berkata :
.:: landuk sok tlng kejut aku ekkk...bgn awal kn(hehe..padahal xreti nk tdo)

9.Makna nama saya :
.:: lemah lembut dan bermaruah

10.Cinta itu adalah :
.:: perasaan ingin setia terhadap seseorang...agaknyer la..aku hentam jer

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
.:: taip2 keyboard...saya nk tdo tpi rambut saya penuh dengan kaler syurah neh..x basuh lgi

12.Saya akan cuba :
.:: berpuasa di bulan ramadhan...yeah...lalala~

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
.:: tidak terhingga membabitkan waktu atau masa...ye2 jer aku neh

14.Telefon bimbit saya :
.:: pinjam awek punyer

15.Bila saya terjaga dari tidur :
.:: saya isap rokok

16.Saya paling meluat apabila :
.:: bile aku meluat dgn orang 2

17.Pesta/Parti adalah :
.:: dancing like retard

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
.:: kucing kot...aiman kot...gg kot...shawn kot...lee kot...kemal kot...aboo kot...lalala~

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
.:: dari lahir until now...sonok2...smpi x ingt tuhan

20.Hari ini :
.:: aku bgn kol 6 lebey...(pagi)lalala~

21.Malam ini saya akan :
.:: x tau nk wat per...jngn risau kerane shawn sti ajak g mne2...hehehe

22.Esok pula saya akan :
.:: teman shawn g klia...kalo jadi 

23.Saya betul-betul inginkan :
.:: guitar gibson les paul custom

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
.:: ya allah rmbt x basuh lgi...(ngah kaler rmbt) 

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
.:: pusat membeli belah then arked...LOL

26.Makanan Barat atau Jepun :
.:: barat bukan kerane saya lupe daratan ttp sye x bese mkn mknn jepun

27.Bilik yang terang atau gelap :
.:: terang la..rumah saya bahaya(anda tidak paham..cubelah dtng ke cni)..LOL..

28.Makanan segera adalah :
.:: *situasi: dak umah ngah mkn

  landuk :wei nk sket ley(wt mke kesian)
 
  dak umah :amik ah.

  landuk :bole x neh

  dak umah :mkn jer la

  *itulah makanan segera

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
.:: ko send link kt aku

30.Siapa yang anda mahu Tag?
.:: sape yg bace kire kne tag...tuhan nmpk...cam dak2 lak rse...

5 goal:

Comment by Qarl on 8/07/2009 2:58 PM

since aku xpnk jwb tagged dlm blog, aku jwb tagged dlm komen ko

haha

Tuhan nampak aku baca tagged ni.. dats y aku jwb

1. Bekas kekasih saya adalah :
.::seorang perempuan....

2. Saya sedang mendengar :
- rockstar - eminem

3. Mungkin saya patut :
- basuh baju

4. Saya suka :
- makan

5.Sahabat-sahabat baik saya :
- byk seyh

6.Saya tak faham :
- kenapa panas sgt cuaca arini

7.Saya kehilangan :
- byk kredit sbb kne forward msg penting tuk kwn2

8.Ramai yang berkata :
- clor baju sy arini cantik

9.Makna nama saya :
- pohon yg tidakhenti suburnya... maknenya ... adekah sy akan dpt byk zuriat nnt? haha...

10.Cinta itu adalah :
- DIA

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
- tido.. my housemate

12.Saya akan cuba :
- siapkan sume asignments..byk dowh

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
- forever

14.Telefon bimbit saya :
- xyah tau

15.Bila saya terjaga dari tidur :
- relax jap.. redakan keadaan...hahaha

16.Saya paling meluat apabila :
- org menghukum org yg tidak bersalah. hahaha.

17.Pesta/Parti adalah :
- yeah..yeah..yeah

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
- xpnh jumpe lagi

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
- sejak muncul dimuka bumi ini hingga kini

20.Hari ini :
- hari JUMAAT.. ni bru balik solat jumaat

21.Malam ini saya akan :
-berehat

22.Esok pula saya akan :
- ke PANGKOR!!!

23.Saya betul-betul inginkan :
-KEBAHAGIAAN, KEKAYAAN, KESIHATAN DLM IDUP NIH

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
- rambutku YA ALLAH.,,,

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
- pusat membeli belah la

26.Makanan Barat atau Jepun :
- barat

27.Bilik yang terang atau gelap :
- ikut keadaan la

28.Makanan segera adalah :
- segere dapatkannya

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- jom g johnys

30.Siapa yang anda mahu Tag?
- no one

Comment by fairul afif on 8/07/2009 8:46 PM

hehe...thanks karl...

Comment by akuduniaku on 8/08/2009 5:16 AM

Tuhan nampak aku baca tagged ni.. dats y aku jwb...
(nyesal ako bukak blog landuk neyh...da terkena ako..)

1. Bekas kekasih saya adalah :
.::duit dalam dompet sayer yang da abes sayer guner..

2. Saya sedang mendengar :
- landuk menyanyi lagu yang baru di gemarinya (lagu2x clubbing)

3. Mungkin saya patut :
- mandi..(dr td pakai towel na mandi..)dan berusaha menambah duit sayer..

4. Saya suka :
- duit, duit, dan mengomel

5.Sahabat-sahabat baik saya :
- duit

6.Saya tak faham :
- kenapa ader duit dalam dunia neyh

7.Saya kehilangan :
- duit sayer sb skang sumer gner duit adoyai..

8.Ramai yang berkata :
- duit bukanlah segalanya...tp sayer percaya duit adalah segalanya..

9.Makna nama saya :
- yang akn berjaya akhirnya..(mungkin ader duit yang banyak suatu hr nanti...)

10.Cinta itu adalah :
- kekal pada duit yang tidak dimiliki..

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
- mengira duit untuk digunakan esok...err mungkin

12.Saya akan cuba :
- mendapatkan kerja lebih masa supaya sayer tidak kekurangan duit bulan depan..

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
- SE=satu LA=lar...(kata akhir) MA= mama NYA=nyah kao dr duit ako hahahaha

14.Telefon bimbit saya :
- jahat sb da ta betull...mesti akan habiskan duit sayer untuk membaikinya...adoyai...

15.Bila saya terjaga dari tidur :
- berkirra kira berapa banyak duit saya akan gunakan pada hr saya terjaga itu..

16.Saya paling meluat apabila :
- saya tiada duit...

17.Pesta/Parti adalah :
- tempat menghabiskan duit =(

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
- duit yang ader ekor, boleh beranak pinak menambahkan lae duit sayer...hahaha

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
- ketika saya mendapat duit yang sangat ramai hahaha

20.Hari ini :
- hari sabtu..kene kerja overtime untuk menambah duit sayer bulan depan...

21.Malam ini saya akan :
-berfikir boleh buat duit lae ta esoknyer..

22.Esok pula saya akan :
- kerja lebih masa di club golf...(tambah duit lae..)

23.Saya betul-betul inginkan :
-duit!

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
- mata saya seperti duit???mana mungkin...sayer masey tdur kah??

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
- keduanya tidak kerana menggunakan duit sayer nanti...

26.Makanan Barat atau Jepun :
-masakan emak yang menggunakan duit emak saya untuk membeli lauk..

27.Bilik yang terang atau gelap :
- bilik kebal untuk menyimpan duit sayer..

28.Makanan segera adalah :
- baek untuk berjimat..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- jangan mengadung..nanti byk gner duit..

30.Siapa yang anda mahu Tag?
- sesiapa yang akan membayar duit kepada sayer...hehehe

Anonymous on 8/09/2009 2:14 PM

lme xjumpe?haha..lekla,s.alam bukan besar mne.kot2 terserempak.
p/s:aku jwb tag ko dlm ati jer.. :))

Comment by fairul afif on 8/09/2009 5:00 PM

atiq:hahaha....jwb2

Post a Comment