Followers

bile lagi nak susah?

4:02 AM / Scored by fairul afif /

Ada orang berkata:Senyum orang susah itu lebih manis, kerana mereka lebih merasai kepahitan hidup.
I say: Nak senyum manis camna kalau asyik xda duit ;p



adus tak de idea nak tulis ape kat blog neh
tak tau ape yang nk dikongsikan
dah la bosan and "sen"less
rokok pun isap rokok saat
sedey,sedey
susah betul hidup neh

tapi tak pe lah
bile lagi nak susah

cakap pasal susah.
apsal ade orang senang dari aku padahal sepatutnya aku lagi senang dari dier.
huh
dengki pun ade
nak kate aku boros tak jugak
tapi duit memanjang takde jer aku neh
last-last aku gak yang lagi susah dari mamat tu

tapi tak pe lah
bile lagi nak susah

aku ade terpikir
rokok yang banyak buat aku habis duit
tapi aku tak berhenti gak hisap rokok
rokok,rokok
cam dah jadi wajib untuk aku beli dah hisap rokok
walaupun aku tau sebab rokok duit aku selalu habis
dan membuatkan aku susah

tapi tak pe lah
bile lagi nak susah

hari tu aku dapat duit loan
banyak gak la
sempat la hidup mewah kejap
dapat jumpa orang tersayang,belanja orang tersayang
dapat tolong kawan-kawan
dapat makan banyak-banyak
tapi tak sampai sebulan aku hidup susah semula

tapi tak pe lah
bile lagi nak susah.

4 goal:

Comment by sRuGgle!! on 4/01/2009 12:32 PM

nak tau nape ko susah..sebab rokok tu ler....tak de sebab lain lagi la kan....

ha..disebabkan ko tak de idea pasal ape nak tulis ape kate ko buat entry pasal bola...tapi aku nak tau game kat malaysia ler..ade game ape skunk...sebab aku dah lame tak di stadium tgk bola and jerit2 samapi keluar anak tekak..ade game tak bulan 6 ni...lalala

Comment by fairul afif on 4/01/2009 4:01 PM

hoho...tapi orang laen isap rokok gak...x susah pun....

adus nk tulis pasal bola msia,byk nk kne study,aku tak follow pown bola msia

Comment by sRuGgle!! on 4/03/2009 12:47 PM

alaaa.....aku pon tak berape sangat suke bola msia..buat sakit tekak jer sokong..kalau dulu player men tak bagus skunk ni dah cam okey sket tapi keeper plak cam @#$#!..lalala...papepon aku sokong segala bentuk produk mesia

Comment by fairul afif on 4/03/2009 2:26 PM

erk aku rasa still di level yg same je msia neh...xde berubah pown...kalo ade pown taktikal jer...quality player xde berubah...

Post a Comment