Followers

terima kasih Pak Lah

3:38 AM / Scored by fairul afif /


akhirnya Pak Lah letak jawatan.
tak pe lah letak jawatan
dah ramai macam tak suke jer
lagi lama dier kekal lagi orang tak suka

tapi
sekurang-kurangnya Pak Lah tak macam DSAI
cakap je lebih
tapi takde ape-ape pun yang aku nampak dari DSAI
sembang je lebat
tapi macam mane la bole rakyat malaysia terpedaya
tak abis-abis ngan isu lapuk dier tu.

aku tak tau Pak Lah akan jadi bapa ape?
mungkin bapa modal insan
walaupun kempen modal insan tu macam takde kesan ke atas aku
mungkin aku yang tak nampak kesannye

walaupun aku ada je bende Pak Lah buat yang aku tak setuju
contohnya macam naik harga minyak, cancel kan jambatan selat tebrau
tapi aku neh sape kan
macam la tau macam-macam sangat
Pak Lah lebih tau dengan ape yang dier buat

kalo nak ikut kan
ade je yang bagus dalam pemerintahan Pak Lah
kite atau lebih tepat aku yang tak berapa nampak

walau macam mane pown Pak Lah
tetap perdana menteri malaysia yang ke 5
ada sumbangan untuk negara
tahan macam-macam dugaan yang datang

TERIMA KASIH PAK LAH
AKHIRNYA SAYA BANGGA TERHADAP ANDA

4 goal:

Comment by budak kecik on 4/03/2009 4:53 AM

salam..hehe..ni mcm menjawab result kuiz kat fb jek,PEKERJAAN ANDA YG SEPATUTNYA..POLITICIAN..haha..ok la tu..mcm manapun,kita takle nak salahkan pak lah 100%,ttg ape yg terjadi,mmg dia penunjang pucuk pimpinan,tapi ni meliputi pelbagai pihak..semua terlibat..tapi,mcmmana pun,tahniah juga kepada anda,kerana berjaya,menge'post' entry pada awal2x pagi ni..hehe..*peace*

Comment by fairul afif on 4/03/2009 4:59 AM

huhu....to budak kicik or budak magic, kuiz fb 2 merepek je la..ade lak aku jadi politician...tapi sape tau...kekeke

Comment by sRuGgle!! on 4/03/2009 12:45 PM

tol..tol...dulu aku pon selalu gak bengang ngan pak lah ni lembut sangat dalam emerintahan sampai ramai plak yang amek kesempatan...tapi die tetap pm ke 5 kan?aku rase kalau tak de pak lah..melayu lagi tak de peranan kot..hoho........

Anonymous on 4/22/2009 4:22 PM

wei skin.. nnt rajin2 link la blog aku kat page ko.
aku baru nak memblogging ni. hahahha.
tgk ko ada blog terus aku pun buat.
hahhaha

Post a Comment