Followers

bahagia + bawak bersabar = nyam2~

4:17 AM / Scored by fairul afif /


sekarang aku dalam mood berbahagia
petang tadi baru jumpa
makan cendol sama2 kat balok
nyam2~
walopown tak dapat jumpa lama
tapi cukup untuk membuat aku bahagia
nyam2~

6hb februari aku ada reunion
dekat PD
walaupon dgr cite ade buaya
tapi peduli ape aku
sebab aku pergi dgn dier
nyam2~
thanks sebab sudi teman aku
nak jumpa adik aku skali
*adik : tu pown kalo sempat k
ok bawak bersabar mohd fairul afif
nyam2~

lepas PD tak tau nk ajak g mane lagi
aku tau ko minat gig
nnt kite g skali k
lame gak aku tak pegi gig nih
ok bawak bersabar mohd fairul afif
nyam2~

5 goal:

Comment by annadzirah on 1/26/2010 7:30 AM

agaga.
detim detim detim.
jeles adek au.
huh.
sempat xsempat kene jumpe gak..
da dekat sgt da tu..
ekeke.

Comment by Aleen Aiden on 1/26/2010 9:32 AM

wah,mode : berbahagia ek.sian adek 2 klo xsempat jumpe die.mule la dirinya rase d abaikan kang.wuhuhu

Comment by noorafzan.blogspot.com on 1/26/2010 10:41 PM

berbahagia..
good2..

Comment by Afzainizam on 1/30/2010 12:27 PM

Salam dari kami http:// firestartingautomobil.blogspot.com

Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan

Terima kasih
Kerana kembara ziarah maya
Membuka ruang, menyingkap dalam
Hingga tersentuh nurani, tercuit imaginasi
Tiada bandingan

mewarnakan hari-hariku
Mewajarkan masa berlalu
Kau tak henti mencetus keinginan
Merangsang pengembaraan
Kau meruntun, menyayat
Memukau
Dan mengasyikkan

Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Sebuah persahabatan....

ape pun tetap ziarah ko.... walau respon kurang.... semoga anda melalui hari demi hari ngan penuh kesabaran

Comment by Anna Boleyn on 2/01/2010 10:31 AM

nak ikut gi PD! Ohho~ sangat teringin untuk bercuti now and having fun kat pantai mana2. (-_-")

Post a Comment