Followers

besar punya

6:09 PM / Scored by fairul afif /

hehe...xde kaitan tajuk tu dgn iklan megi pown
semalam aku memancing udang galah dekat sungan bukit kuin
pegi 2 org jer dgn mmbr tmpt aku keje
sebenarnye ni 1st time aku g mancing udang galah

ok mlm sblm kejadian,aku ngan mmbr aku servis joran
11 btng sume skali
hehehe..tamak kan

pagi kejadian,kol 6 ktorang da bgn
kol 7 dah nk gerak
lpas siap2 dgn bekal n alat2 pncng,ktorng gerak naik motor
dalam 30 mnt gak la nk smpi ke sungai 2
smpi2 jer sane,ktorng dgr ade org tuba udang 2 hari lpas
adoi,kecewa gak dgr(ape pnya manusia la camni..jenis nk makan sekali.
tpi wat keputusan nak trun gak

so ktorang pown turun la
sebab dah smpi kn
dan mmg betul udang sikit sangat
nak dekat 10 kali tkar tempat
sume ikan jer ktorang bawak naik

ktorang blk dlm kol 6.30 petang
so hasil yg ktorang dapat hanyalah 4 ekor udang
ikan lak yg bwk balik 20 ekor
aku naik ikan baung "besar punya"
rekod terbesar ari tu
ikang yg ktorang lpas blk sbb xnk dekat 30 ekor...sigh
so tu jela rezeki utk ari kejadian
alhamdulilah....


3 goal:

Comment by ––––•(-•.cik.•-)•–––– on 1/18/2010 12:34 AM

hehehe.
terperasan something la..
kotak merah putih tu..
xske xske..
hahaha.
tahniah la diatas kejayaan membawa naik berpuluh2 ekor ikan..
d:

Comment by sI tEDI on 1/18/2010 12:43 AM

x nah g memancing!

Comment by pak long on 1/18/2010 9:21 PM

salam...
fuhh memang best layan udang...joran kena bagi banyak...pakai umpan aper...?

Post a Comment