Followers

nape suka merajuk

10:02 PM / Scored by fairul afif /


hehe...entry kali ni bukan nak menyerang golongan hawa...tapi kekadang aku pening gak...nape la pmpn ske ngat majuk...ni base on pengalaman ngan ex2 aku ah...skng ni aku dah single...ke memang pmpn majuk ngan aku jer ekk...aku pown tak reti gak kadang2 nak melayan...

pastu kalo bab-bab pujuk-memujuk ni...memang aku tak reti ah...aku main pujuk jer...kekadang tu makin truk adelah...tambah pening kepala aku je...smpi 1 tahap memang aku tak pujuk dah..lantak die la...pas2 pandai lak elok...kekeke...

penah gak jadi,kwn pmpn majuk ngan aku...aku tak layan jap jer dah majuk...smpi 1 tahap aku x dpt lyn sbb ngah duk lepak ngan mmbr laki aku pown dier nak majuk...adoi pening2...nak melepak pown tak boleh...

aku ni dah la minat tengok bola...main bola...kekadang nak tngk bola pown susah...majuk je keje nyer...nak wat pe pown susah...sikit2 majuk...ni lak nak dekat ngan world cup...

aku rase ah kan...budaya merajuk ni tak bagus...menyusahkan jer...bukan dapat pe pown...tpi mmg best ah kne pujuk..sebab aku pown penah gak try merajuk...rase best jer kne pujuk...keke...korang tak caye korang try la majuk...best jer kene pujuk...so buang la tabiat merajuk ni...skali-skala mungkin bole...tpi jgn smpi majuk sbb boyfren nak g toilet jap...

17 goal:

Comment by nazihahisa on 1/31/2010 10:35 PM

pmpn dicipta kaya dgn perasaan.. nk buat cmne.. hohoho bias! =p

Comment by mukasurat17 on 1/31/2010 10:42 PM

so far,merajuk takde dlm kamus hidup aku.





daripada,
seorang perempuan.

Comment by Tuan Cimot on 1/31/2010 10:43 PM

sesungguhnye pompuan yg kuat merajuk memg ditakdirkn dgn lelaki yg pndi memujuk...
hahhahahhah....

Comment by mukasurat17 on 1/31/2010 10:47 PM

aku pon tak sabar menunggu world cup! oyeah!!!

Comment by AuraFIza on 1/31/2010 11:08 PM

merajuk?
alaa..lumrah la tu kot..
lagi2 perempuan..

tapi jgn ingt laki takde merajuk eh..
tnggi mane pn ego die, mmg die ada merajuk gak.cuma mungkin tak berapa ketara la macam perempuan merajuk..

Comment by annadzirah on 1/31/2010 11:53 PM

hoho.
perempuan beselah..
ex adik dulu ade yg kuat merajuk.
pehh.
susah lak nak wat..
da la xpandai nak pujuk.
T___T



pon xsabar nak tgu world cup. nak tgk malaysia!. erk. ni harapan 2100.
d:

Comment by N U R U L on 2/01/2010 12:53 AM
This comment has been removed by the author.
Comment by N U R U L on 2/01/2010 12:54 AM

hurmm..masalah sy plak bf sy sgt kuat merajuk..kira mcm entry kamu tue..kamu tukarlah jadi lelaki kuat merajuk..sampai dah mati akal..tak taw dah nak pujuk camne lagi..huhuhu..

baru seminit dua ok, pastu merajuk lagi..uiisshhh..!! parah2x.

Anonymous on 2/01/2010 3:28 AM

lelaki pon ada jugak la yang kuat merajuk..
honestly speaking aku mmg xreti nak pujuk orang..
lagi2 la kalau orang tuh memang saje2 nak merajuk konon2 nak manja2..
haish.. memang aku xpujuk la..
tambah emo ada la..hahaa..
kalau mmang salah aku, aku akan try pujuk.. =P

Comment by Anna Boleyn on 2/01/2010 12:32 PM

merajuk itu penting... kah3x :p hehe jangan marah yerr bang. :p

Comment by akuduniaku on 2/01/2010 6:45 PM

wah, tempat kao skang kaya ngn komentar dr gadis hahahahaha

weyh, ader maser g jenjalan yok!

ako ader plan na p tioman nanti... na ikowt gtao r!

Comment by ain fathihah fhm on 2/01/2010 8:01 PM

hak exclusive lelaki = EGO

hak exclusive perempuan = MERAJUK..


hehe..xtahu la betul ke tak, lecturer aku yg cakap..

Comment by imma.jayma.azima on 2/01/2010 10:30 PM

hahaa..
kwn laki aku pon ade yg sharian majuk ngn aku, tp aku wat dek jer..
mls r nak pujok2 nih!
leceh..

(^_^) klakar la plak aku tgk gmbr couple kat atas tu.
kurus cm aku je!
hakhak

Comment by Aleen Aiden on 2/01/2010 11:43 PM

abes klo si pompuan ati batu,xdela kemanesan berchenta d ctu..hak3

Comment by Judiene on 2/02/2010 12:16 AM

kalo bf nk g toilet pn majuk, mmg saje mintak lempang free namanye
hahahaha

Comment by kuyam on 2/03/2010 12:57 PM

de bkn nk mrajuk sgt tu
p nk bermanje
hahahaha!

Comment by Unknown on 2/03/2010 9:14 PM

lumrah perempuan
:)
huh. tp kes aku dgn ex aku, die kot kuat majuk.isk3~

Post a Comment